Правила та умови (Terms and conditions)
Умови, порядок і терміни надання товарів та умови їх доставки.
Варіанти оплати: - Оплата готівкою кур'єру
- Оплата платіжними картами Visa та MasterCard - WayForPay
- Післяплата Новою Поштою
Доставка Доставка у відділення «Нова пошта» -Зазвичай доставка займає 1-3 дні.
-Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів сервісу доставки.
-При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення
-Передоплачений товар може отримати тільки та людина, на яку оформлена доставка.
Доставка у відділення «Укрпошта» -Доставка товарів триває від 1-го до 5-х робочих днів у межах всієї України.
-Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів сервісу доставки.
-При отриманні необхідно мати при собі паспорт або водійське посвідчення.
-Передоплачений товар може отримати тільки та людина, на яку оформлена доставка.
-Ми забезпечуємо швидку доставку товарів по всій країні. Відправлення відбувається щодня.
Самовивезення Адреса пункту видачі: 35321, Рівненська обл., Рівненський р-н,
с. Нова Любомирка, вул. Промислова 6
Контактна інформація: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЮНГЕР»;
ЄДРПОУ 42637594;
Юр. адреса: 03194, м. Київ, бульвар Кольцова, будинок 14Д, офис 610;
Фактична адреса: 35321, Рівненська обл., Рівненський р-н,
с. Нова Любомирка, вул. Промислова 6
dunger.ua@gmail.com тел:
+380 (97) 671 53 83___________________________________________________________________
Умови ОБМІНУ та ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: Згідно із законом України, Ви можете повернути товар.
Це товар неналежної якості, якщо Ви придбали товар з явним заводським дефектом, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається товар, в якому:
- усунення дефекту неможливо;
- на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів (перефасовка).
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації: - Обмін виробу на аналогічне, такої ж якості (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації),
- отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар,
- повернення грошей на ту ж суму, за яку Ви купили цей товар.
Правила повернення товару: - Ви можете зателефонувати за контактними телефонами (097)607-12-96 і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- вказуєте ім'я, прізвище і номер замовлення на нашому сайті;
- якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
- вкажіть причину обміну або повернення товару;
- опишіть дефект або причину обміну / повернення товару та на прохання менеджера надайте фото доказ.
Як спростити процедуру повернення і обміну товару? Перед тим, як забрати товар з пункту видачі у перевізника або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити тимчасові витрати на повернення, в разі заводського браку, або Ви помилилися з вибором.
Компенсація грошей за товар і доставку - Якщо Ви відмовились від товару на точці видачі перевізника або особисто кур'єру, Ви платите за зворотню доставку.
- На момент ми зобов'язуємося повернути вам Ваші фінанси в період 14 днів з моменту отримання Вашої заявки на повернення грошей за покупку.
- Якщо Ви відправляєте невідповідний товар з регіонів, Ви повинні відправити товар відправнику без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства з боку клієнтів. У нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми приймемо товар в офісі, перевіримо комплектацію і визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші. Гроші за доставку ми компенсуємо тільки в разі заводського браку.
Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном
+38(097) 607-12-96 або напишіть на електронну пошту
dunger.ua@gmail.com